23-desembre-2016

MÉS DE 45.000 PERSONES DEMANEN UNA VIDA SENSE VIOLÈNCIA

La segona edició de la campanya Una Vida sense Violència, Una Vida amb Respecte ha mobilitzat més de 45.000 persones. Treballadors, clients i col·laboradors de Clece s’han unit a aquesta iniciativa a través de diferents accions adreçades a mostrar el seu suport a les víctimes i un contundent rebuig a la violència de gènere.

És el segon any que la campanya recorre tota la geografia i ha arribat a ajuntaments, escoles, residències, centres esportius, hospitals i tot tipus d’entitats i d’institucions, tot demostrant que tota la societat està unida contra aquesta xacra social que, aquest any ha deixat 44 víctimes mortals. Dones assassinades per la parella, l’exparella o per persones de les quals s’estaven separant. En el 30% dels casos havien denunciat l’agressor i el 14% tenien alguna mesura de protecció en vigor.

Per elles i per totes les víctimes (més de 446.673 dones han denunciat maltractament des del 2007), la campanya Una Vida sense Violència, Una Vida amb Respecte ha agrupat diversos actes commemoratius tot coincidint amb el 25 de novembre, Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona. Entre d’altres, lectura de manifestos, concentracions, programes educatius així com estands i xerrades informatives. Molts dels participants han lluït samarretes, llaços i fins i tot s’han pintat les mans de morat, color identificatiu de la lluita contra la violència de gènere. De la mateixa manera, han contribuït a propagar la campanya a través dels seus perfils a les xarxes socials.

Entre les mobilitzacions dutes a terme aquest any, han destacat aquelles en les quals s’han implicat infants i persones grans. A moltes de les escoles infantils de 0 a 3 anys gestionades per Clece s’han dut a terme programes especials amb les famílies, dedicats a l’educació en la igualtat i el respecte. A més a més, les persones grans ateses per Clece en residències i serveis d’ajuda a domicili també s’han implicat en la campanya tot demostrant el valor de l’edat.

[URIS id=24966]

ACTUALIDAD

Últimas noticias

El trabajo poco conocido pero fundamental de los centros de día

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Clece commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra la Dona amb nombroses activitats

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Declaració oficial sobre la informació publicada respecte al servei al Palau Reial

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.