DESEXAS RECIBIR INFORMACIÓN?
Se desexas recibir información sobre os nosos servizos, por favor cumprimenta o formulario de contacto.
ES USUARIO/A OU CLIENTE?
Se es usuario ou cliente e queres mandarnos un agradecimiento, suxestión, queixa ou reclamación, usa o formulario de QUEIXAS / RECLAMACIÓNS ou tamén podes chamarnos ó teléfono:
900 060 134
QUERES DENUNCIAR UNHA CONDUTA GRAVE?
Para facer unha reclamación, visita a canle de ética de Clece.
Lembra que se se trata dunha queixa ou reclamación sobre o servizo, deberás poñerte en contacto a través do formulario de QUEIXAS / RECLAMACIÓNS.
Ir á Canle ética
¿ES EMPREGADO/A OU QUERES SELO?
Se xa es empregado, acode ao teu responsable ou se estas interesado en traballar connosco, déixanos o teu CV na Canle de Emprego.
Para cumprimentar o formulario, selecciona previamente a pestana do motivo do contacto: